Laatste blogje - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Laatste blogje - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Laatste blogje

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 Januari 2014 | Nederland, Goutum

Alweer een week thuis!

Inmiddels na een lange lange reis met veel vertraging weer op Nederlandse bodem. En wie staan daar als verrassing op me te wachten 's avonds laat! Allemaal lieve familie en een lief vriendinnetje!
Totaal onverwacht maar super lief!

Lekker bakje koffie bij starbucks drinken en daarna toch echt op naar Goutum en is mijn avontuur van bijna 4 maanden voorbij.

13 januari ben ik van Cairns naar Sydney gevlogen, daarvoor hebben Lianne en ik nog 3 nachten in een nogal bijzonder hostel in Cairns geslapen. We zijn naar de lagoon geweest en hebben geshopt en over de boulevard langs de zee gelopen. Helaas regende het veel dus hebben we ook goed wat bijgeslapen ;)

Eenmaal weer terug in Sydney vond ik dat ik mezelf wel mocht trakteren op een mooi hotel i.p.v. een hostel. Heb ook heerlijk genoten van een King size echt top na al die stapelbedden :p
Gelukkig kon ik ook laat uitchecken omdat mijn vlucht van Sydney naar Dubai op 14 januari om 19.45 uur 's avonds was.
Toen ik smiddags ging inchecken bleek er al 2uur vertraging te zijn.
Om 22.00uur gingen we dan de lucht in met een technische stop van 45min in Bangkok, die uiteindelijk een 1,5 uur duurde. Hierdoor heb ik mijn aansluitende vlucht van Dubai naar Amsterdam gemist.
In Dubai kreeg ik daarom heel netjes een mooie hotelkamer en lunch. Aan het eind van de middag konden we dan toch weer vertrekken.
& daar stonden ze allemaal met een spandoek en ballonnen!

Afgelopen week familie en vrienden weer gezien, dat was echt fijn!! En wilde graag weer aan het werk.
Helaas heeft Kinnik weinig diensten momenteel omdat er nogal wat veranderingen aan de gang zijn in de jeugdgezondheidszorg en er waarschijnlijk een nieuwe jeugdwet gaat komen.

Ik ben nu dus wat om me heen aan het kijken en aan het bedenken wat ik precies wil gaan doen..
Mis Australië wel hoor, de warmte, vriendelijke mensen laid back sfeer ;)

Maar ik heb genoten van mijn avontuur en heb heel wat om naar terug te kijken. Nogmaals bedankt voor alle lieve berichtjes, belletjes en whatappjes, ze hebben me enorm goed gedaan..

Wie weet tot een volgende reisblog, maar voor dit avontuur was dit de laatste! :)

Liefs ♥

• 23 Januari 2014 - 13:27

Iza:

It's nice to have you back here :)
    Nice words on the end but now...back to reality...
    Kisses :*

• 23 Januari 2014 - 17:38

Kirsten:

Fijn dat je er weer bent skat!! We hebben genoten van al je verhalen en belevenissen maar wel weer fijn om je vast te houd en te knuffelen! !!
    Fleur kan niet wachten tot het weekend, je bed stond gisteren al klaar hahaha!!

Liefs!!! Xxx

• 24 Januari 2014 - 08:22

Roomie! :

Lieverd! Ik mis je hier enorm! En Australie mist jou ook!
    Baal dat we niet even kunnen bellen, stomme telefoon!!!
    Blij dat je het wel weer naar je zin hebt in NL.

Ik denk elke avond en ochtend aan je! Niks aan om alleen op te staan en naar bed te gaan ;)
    Jij bent mijn beste Roomie!

Veel liefs en hopelijk tot snel!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx