Already one year ago! ♡ - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu Already one year ago! ♡ - Reisverslag uit Goutum, Nederland van Nathalie - WaarBenJij.nu

Already one year ago! ♡

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Oktober 2014 | Nederland, Goutum

Gister een jaar geleden begon mijn avontuur en vertrok ik naar de andere kant van de wereld...

Niet wetende wat er allemaal op mijn pad zou komen, het was meer dan dat ik ooit had durven dromen.

De eerste dag was, moet ik eerlijk zeggen, verschrikkelijk. Ik werd achter gelaten in een lege vieze kamer met bed en iets dat voor een badkamer door zou moeten gaan. Helemaal alleen, geen andere mensen van het vrijwilligerswerk.

Deze dag heb ik al snel achter me gelaten en de volgende dag kwamen ook de rest van de groep.
Wat een super leuke groep en wat hebben we fantastische dingen mogen doen. De olifanten in Umphang, weekendjes Bangkok, lesgeven en heerlijk chill weekje op Koh Samet!

Daarna ging mijn avontuur door en afscheid moeten nemen van veel toppers. Maar 2 toppers heb ik een tijd lang bij me mogen houden!
In sneltreinvaart door Laos heen, waar we ook super dingen hebben gedaan.

Maar wat toch heel veel indruk heeft gehad op mij is Australië. Had nooit verwacht dat ik me zo thuis zou voelen in een land aan de andere kant van de wereld. Ik ben echt verliefd geworden op dit land en zal ook zeker nog een keer terug komen. Misschien in de toekomst wel definitief?

Wat een hoogtepunten hebben we hier ook beleefd he Li? Skydiven, zeilen, snorkelen/duiken, 4x4wheel drive over eilanden. Pff en dat was nog maar een klein gedeelte...

Je kunt je misschien wel voorstellen dat ik nog elke dag aan deze reis denk en het nooit zal vergeten.
Nu een jaar verder is mijn leven zo anders, maar ook zo top!
Een super leuke baan met top collega’s, auto gekocht, bezig met huisjes..
Maar vooral ikzelf ben anders, ik merk dat ik meer en anders geniet van dingen. Dingen ook meer waardeer en zelf gewoon gelukkiger ben.

Wel mis ik alle mafkezen van de reis, maar reünie in december! ♡

Heb er zin in!!

  • 05 Oktober 2014 - 11:59

    Fleur En Kirsten:

    Hey pop,

    Jeetje de tijd vliegt... alweer een jaar voorbij maar fijn dat je nog steeds met heel veel plezier terug kan kijken naar je mooie reis... Fleur zegt je gaat alles zowiezo nog een keer bekijken want dan ga je met mij! Ze heeft al bijna 100 euro gespaard (;-);-) ) ..

    Fijn dat je zo gelukkig bent en de reis je een andere kijk op het leven heeft gegeven! En dat het nu allemaal zo goed met je gaat het is je van harte gegund na al je harde werken en studeren! !

    Liefs en een dikke knuffel van ons xxx

  • 06 Oktober 2014 - 10:42

    Nathalie:

    Lief Kirsten en Fleur♡♡

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goutum

Nathalie

Actief sinds 31 Juli 2013
Verslag gelezen: 1925
Totaal aantal bezoekers 21021

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 12 Februari 2018

Azië

08 September 2017 - 11 September 2017

Dublin

29 Juni 2017 - 05 Juli 2017

Maleisië

22 April 2017 - 08 Mei 2017

Thailand family trip

28 Februari 2017 - 01 April 2017

Nieuw-Zeeland

06 Januari 2017 - 09 Januari 2017

Londen

07 December 2016 - 15 December 2016

Bonaire

28 November 2016 - 03 December 2016

Zuid-Afrika met buuf!

24 September 2015 - 02 Oktober 2015

Duikvakantie Bonaire

30 Augustus 2015 - 06 September 2015

Argentinië

21 November 2013 - 14 Januari 2014

Australië

05 November 2013 - 20 November 2013

Laos

05 Oktober 2013 - 05 November 2013

Thailand

10 Augustus 2012 - 26 Augustus 2012

Amazing USA

Landen bezocht: